Reklamácia
Prevzatie tovaru
Príjemca zásielky je povinný prehliadnuť tovar bezprostredne pri jeho prevzatí. Ak je zistené mechanické poškodenie tovaru alebo obalu, je príjemca povinný vyhotoviť záznam - reklamačný zápis o poškodení za prítomnosti dopravcu-kuriéra. Výhradu k tovaru uvedie príjemca na škodový zápis, ktorý mu poskytne prepravca. Reklamácie mechanického poškodenia výrobku, ktoré nebolo zjavné pri prevzatí zásielky, je nutné uplatniť okamžite po prevzatí zásielky do 24 hodín.
Ak ste zásielku prevzali a bola poškodená je treba riešit reklamáciu s kurierskou službou.
POZOR !!! - zásielky na reklamáciu, vrátenie tovaru preberáme výlučne na adrese kamennej prevádzky, (DECORE, Odborárska 3, 91501, Nové Mesto nad Váhom ) nie na fakturačnej adrese.